Kommentarer til: Bilbukser https://hyggefabrikken.dk/bilbukser/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=bilbukser En blog om syning, kreativitet, børn og hygge Fri, 20 Mar 2015 11:34:19 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.8.2 Af: Sy til din baby – Bluse med lomme | https://hyggefabrikken.dk/bilbukser/#comment-824 Thu, 19 Mar 2015 21:05:43 +0000 http://hyggefabrikken.dk/?p=136#comment-824 […] blå ribrouleau i hals og ærmekant, og så en påsyet brystlomme i bilstof. Da jeg syede disse bukser til Magne, skrev Libbie, med bloggen Binemor, at hun havde planer om at sy en […]

]]>
Af: Sofie (Hyggefabrikken) https://hyggefabrikken.dk/bilbukser/#comment-397 Fri, 13 Sep 2013 07:27:05 +0000 http://hyggefabrikken.dk/?p=136#comment-397 Som svar til Binemor.

Ja, jeg er også helt pjattet med det stof. En bondeskjorte lyder superfint – det vil jeg glæde mig til at se!

]]>
Af: Binemor https://hyggefabrikken.dk/bilbukser/#comment-392 Wed, 11 Sep 2013 12:15:36 +0000 http://hyggefabrikken.dk/?p=136#comment-392 De biler har jeg også liggende, synes de er ret så fede. Tænker en bondeskjorte til Emil, men afventer et mønster

]]>