Kommentarer til: En lidt for dramatisk uge… https://hyggefabrikken.dk/en-lidt-for-dramatisk-uge/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=en-lidt-for-dramatisk-uge En blog om syning, kreativitet, børn og hygge Sat, 21 Mar 2015 20:04:31 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.8.2 Af: 32/52 | https://hyggefabrikken.dk/en-lidt-for-dramatisk-uge/#comment-821 Thu, 19 Mar 2015 20:35:06 +0000 http://hyggefabrikken.dk/?p=146#comment-821 […] første uge med portrætter af begge mine drenge. Men som jeg har skrevet om her, var det en noget omtåget uge, så desværre ikke så mange billeder at vælge […]

]]>
Af: Sofie (Hyggefabrikken) https://hyggefabrikken.dk/en-lidt-for-dramatisk-uge/#comment-373 Sun, 18 Aug 2013 18:28:25 +0000 http://hyggefabrikken.dk/?p=146#comment-373 Som svar til CUPCAKE-STYLISTEN.

Mange tak – ja, det er slet ikke dårligt 🙂
Ja, det var hård oplevelse, men heldigvis gik det jo over igen

]]>
Af: Sofie (Hyggefabrikken) https://hyggefabrikken.dk/en-lidt-for-dramatisk-uge/#comment-372 Sun, 18 Aug 2013 18:27:34 +0000 http://hyggefabrikken.dk/?p=146#comment-372 Som svar til Charlotte.

Ja, det har været en hård start. Men dejligt er det nu også at være blevet fire 🙂

]]>
Af: Sofie (Hyggefabrikken) https://hyggefabrikken.dk/en-lidt-for-dramatisk-uge/#comment-371 Sun, 18 Aug 2013 18:27:04 +0000 http://hyggefabrikken.dk/?p=146#comment-371 Som svar til Marie // Maries Fabrik.

Ja, timingen var nogenlunde så dårlig som den kunne være. Og tak 🙂

]]>
Af: Sofie (Hyggefabrikken) https://hyggefabrikken.dk/en-lidt-for-dramatisk-uge/#comment-370 Sun, 18 Aug 2013 18:25:58 +0000 http://hyggefabrikken.dk/?p=146#comment-370 Som svar til Sysleren.

Mange tak!

]]>
Af: CUPCAKE-STYLISTEN https://hyggefabrikken.dk/en-lidt-for-dramatisk-uge/#comment-369 Sun, 18 Aug 2013 16:12:55 +0000 http://hyggefabrikken.dk/?p=146#comment-369 Først tillykke med familieforøgelsen, – må være lækkert at være omgivet af 3 drenge 😉

Jeg slugte hele din historie, for jeg var så bekymret for hvad der mon skete med den lille purk….godt det gik over og væk igen!

Pøj pøj med babyboblen og med storebror som stolt tilskuer!

// Rikke //

]]>
Af: Charlotte https://hyggefabrikken.dk/en-lidt-for-dramatisk-uge/#comment-368 Sun, 18 Aug 2013 10:02:01 +0000 http://hyggefabrikken.dk/?p=146#comment-368 Hold da fast en tur I har været igennem!
Men stort tillykke med barn nr 2!

]]>
Af: Marie // Maries Fabrik https://hyggefabrikken.dk/en-lidt-for-dramatisk-uge/#comment-367 Sun, 18 Aug 2013 02:46:49 +0000 http://hyggefabrikken.dk/?p=146#comment-367 Tårerne triller ned af mine kinder. Det var da godt nok noget af en chokerende oplevelse… Og så på 3. dagen! Stort tillykke med ham den lille fine.

]]>
Af: Sysleren https://hyggefabrikken.dk/en-lidt-for-dramatisk-uge/#comment-366 Sat, 17 Aug 2013 19:56:34 +0000 http://hyggefabrikken.dk/?p=146#comment-366 Sikke en omgang og tilykke med den lille!

]]>