Kommentarer til: ØV… https://hyggefabrikken.dk/oev/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=oev En blog om syning, kreativitet, børn og hygge Wed, 25 Mar 2015 08:17:46 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.8.2 Af: Bløde babybukser | https://hyggefabrikken.dk/oev/#comment-847 Tue, 24 Mar 2015 12:40:55 +0000 http://hyggefabrikken.dk/?p=290#comment-847 […] de mange mislykkedes syprojekter, havde jeg brug for et helt nemt projekt. Det blev til disse små babybukser, som skal bruges til […]

]]>
Af: Sofie (Hyggefabrikken) https://hyggefabrikken.dk/oev/#comment-84 Mon, 10 Sep 2012 17:27:33 +0000 http://hyggefabrikken.dk/?p=290#comment-84 Som svar til Mille.

Årh, det ville være rart hvis man kunne trykke crtl+z, det kunne redde mange fejl 🙂 Jeg tror jeg skal tage din regel til mig, det må kunne redde nogle ting.

]]>
Af: Sofie (Hyggefabrikken) https://hyggefabrikken.dk/oev/#comment-83 Mon, 10 Sep 2012 17:25:01 +0000 http://hyggefabrikken.dk/?p=290#comment-83 Som svar til Kahr Kreation.

Tak – og velkommen til 🙂 Jersey er altså bare en udfordring, men det er til gengæld virkelig lækkert når det så lykkes.

]]>
Af: Mille https://hyggefabrikken.dk/oev/#comment-82 Sun, 09 Sep 2012 22:33:53 +0000 http://hyggefabrikken.dk/?p=290#comment-82 Åh det kender jeg godt- hvis det ikke er syning så er det måske noget andet, hvor man lige er lidt for hurtig eller for træt! Jeg har lavet en regel – at jeg skal gøre mig umage med at tegne mønstre inden jeg går igang- for når man bruger tiden og penge på stof så er det bare SÅ surt…og alligevel vel sker der ind imellem noget hvor jeg har lyst til at klippe det hele i stykker, råbe højt og trykke ctrl+Z 🙂

]]>
Af: Kahr Kreation https://hyggefabrikken.dk/oev/#comment-81 Sun, 09 Sep 2012 17:42:52 +0000 http://hyggefabrikken.dk/?p=290#comment-81 Ja det er SÅ surt når det går galt. Dels pga den tid og glæde man lægger i det og så specielt når det ikke kan sprættes op igen! Jeg øver mig også voldsomt på at sy i Jersey for tiden og der må jeg ås konkludere at det ovennævnte gælder. Det er en skøn blog du har – den glæder jeg mig til at følge fremover. Du er velkommen til at slå et smut forbi min blog. Go søndag aften 🙂
Kh Line

]]>